چند بار باید ماساژ دهیم؟

مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

چند بار باید ماساژ دهیم؟

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

چند بار باید ماساژ دهیم؟

اینکه چند بار باید ماساژ دهید به عوامل مختلفی از جمله نیازهای جسمی و عاطفی شما بستگی دارد. سطح استرس شما و بودجه شما وقتی مرتبا ماساژ می گیرید قطعاً بیشترین مزایای سلامتی ماساژ را تجربه خواهید کرد. ماساژ باعث آرامش سیستم عصبی ، بهبود گردش خون و گردش لنفاوی ، تسکین درد عضلانی و کمک به مدیریت درد در شرایطی مانند آرتروز ، سیاتیک ، اسپاسم عضلات می شود.

اگر سالی یک بار ماساژ دهید آرامش بخشی خواهد بود ، اما نمی تواند یک عمر تنش عضلانی را برطرف کند. به طور معمول مرکز ماساژ آرامکده طراوت جوانی ، هر هفته یا دو هفته یکبار برای انعطاف پذیری و شکل مناسب بافت ماهیچه ای ایده آل است. اگر درد مزمن دارید یا مسئله خاصی برای حل آن دارید ، ممکن است لازم باشد هفتگی (یا حتی دو بار در هفته) بیایید تا حالتان بهتر شود.

هنگامی که احساس خوبی کردید ، یک بار در ماه حداقل توصیه شده برای حفظ سلامت بافت شما است. اگر ماساژها را خیلی دور از هم بکشید ، عضلات می توانند به الگوی قدیمی خود برگردند ، به خصوص اگر تحت استرس باشید. اگر خیلی منتظر بمانید ، باید همه چیز را از ابتدا شروع کنید تا انعطاف پذیری و شادابی آنها را بازیابی کنید. به بدن خود گوش دهید ، اما در تلاش برای صرفه جویی در هزینه خیلی منتظر نمانید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 شهريور 1399 | 15:56 | نویسنده : mm |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.